Přeposlat Vodafone zavedl nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Vodafone zavedl nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů

01.07.2010 | Vodafone | Ostatní články | Komentářů: 0 |

Vodafone od dnešního dne nabízí nový datový tarif Internet v mobilu naplno, vhodný zejména pro uživatele chytrých telefonů. V rámci promo nabídky za něj zákazníci zaplatí měsíčně do konce října 177 Kč (včetně DPH). Poté vyjde měsíčně na 315 Kč (včetně DPH). Uživatelé s ním mohou neomezeně stahovat data až do výše 500 MB měsíčně. Datový tarif mohou využívat všichni noví a stávající zákazníci s tarifem nebo předplacenou kartou.

 „Obliba chytrých telefonů mezi zákazníky neustále roste. V současnosti si je kupuje každý pátý zákazník Vodafonu. Chceme jim proto nabídnout výhodný tarif pro surfování a využívání aplikací ke stahování e-mailů či komunikaci na sociálních sítích,“ uvedla Stephanie Jackson, marketingová ředitelka pro nefiremní zákazníky Vodafonu.

 

Vodafone nabízí datové přenosy prostřednictvím technologie GPRS/EDGE/3G. Datová síť EDGE je dostupná pro více než 95 % obyvatel České republiky. Signál 3G mohou nyní zákazníci využívat v Praze, Brně a Karlových Varech. Do konce letošního roku Vodafone pokryje rychlou mobilní sítí 60 českých měst a obcí, včetně všech krajských metropolí.

 

Více informací najdete na stránkách www.vodafone.cz

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Vodafone zavedl nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.