Přeposlat T-Mobile - nejdůvěryhodnější mobilní operátor v Česku

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

T-Mobile - nejdůvěryhodnější mobilní operátor v Česku

15.03.2006 | Tisková zpráva - Pavel Zámečník | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Čtenáři Readers Digest Výběr rozhodovali, kterým spotřebitelským značkám nejvíce věří - mobilním operátorům vládne T-Mobile. Kromě České republiky proběhl průzkum v dalších 13 zemích Evropy.

Čtenáři Readers Digest Výběr rozhodovali, kterým spotřebitelským značkám nejvíce věří - mobilním operátorům vládne T-Mobile Kromě České republiky proběhl průzkum v dalších 13 zemích Evropy.

Praha 13. března 2006 - Největší důvěru zákazníků má mezi tuzemskými mobilními operátory T-Mobile. Rozhodli o tom čtenáři prestižního časopisu Reader's Digest Výběr v průzkumu European Trust Brands - "Dobrá značka 2006" v kategorii mobilní operátor. Tento průzkum pořádala společnost Reader's Digest již po šesté a kromě České republiky proběhl v dalších třinácti zemích Evropy.

Cílem průzkumu "Dobrá značka 2006" bylo zjistit, kterým spotřebitelským značkám zákazníci nejvíce důvěřují. Oslovené domácnosti hodnotily kvalitu zboží, jeho cenu a design i péči o potřeby zákazníka a uváděly, jakou vybranou značku kupují nebo používají.

"Jsme velmi potěšeni ziskem tohoto prestižního ocenění. Široká nabídka kvalitních produktů a snaha o co nejlepší péči o zákazníky jsou hodnoty, které T-Mobile dlouhodobě charakterizují," říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí T-Mobile a dodává: "Chceme se stát nejuznávanějším poskytovatelem služeb v České republice. Tato cena dokazuje, že jsme na dobré cestě."

Spotřebitelské značky měli oslovení možnost tradičně hodnotit ve 30 kategoriích. Deset z nich bylo lokálních, zbývající byly shodné pro všechny zúčastněné země. Nejdůvěryhodnějšími evropskými značkami se stala Nokia a Nivea, prvenství získaly ve všech 14 zemích Evropy. Výsledky zpracovávala společnost Wyman Dillon Ltd. se sídlem v britském Bristolu. Do průzkumu se zapojily desítky tisíc respondentů.

Respondentům vybraným databáze zákazníků společnosti Reader's Digest byl poštou zaslán dotazník. Sekce důvěryhodných značek byla sestavena formou otevřených otázek v souladu s profesionálními standardy tak, aby neobsahoval otázky nepřijatelné nebo zkreslující. Sběr dat probíhal v srpnu 2005.

Průzkum European Trusted Brands byl poprvé spuštěn v roce 2001 a od té doby se provádí každoročně a i nadále je jedním z největších a nejširších evropských spotřebitelských průzkumů:

  • Prvořadým cílem tohoto průzkumu je zjistit, kterým značkám Evropané důvěřují nejvíce a posoudit jejich vlastní vnímání značek, které nominovali.
  • V roce 2006 byla poprvé do průzkumu zahrnuta škála otázek týkajících se politiky a budoucnosti EU.
  • Respondenti byli čerpáni z databáze předplatitelů časopisu Reader's Digest z více než 4 milionů evropských domácností.
  • Vybraný vzorek a výsledky byly vyváženy tak, aby profily respondentů podle možností co nejvíce odrážely širokou demografickou populaci v každé jednotlivé zemi.
  • Za 6 let konání výzkumu svěřilo své názory více než 140 000 Evropanů na více než 112 000 značek pokrývajících širokou škálu kategorií od platebních karet až po vitaminové tablety.

Zúčastněné země: Belgie, Česká republika, Finsko, Francie, Holandsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Španělsko, Švýcarsko, Velká Británie.

Další informace o společnosti: www.t-mobile.cz nebo www.t-mobile.net.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku T-Mobile - nejdůvěryhodnější mobilní operátor v Česku


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.