Přeposlat Štědrost lidí gradovala ke konci roku, nejvíce DMS odeslali v listopadu a prosinci

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Štědrost lidí gradovala ke konci roku, nejvíce DMS odeslali v listopadu a prosinci

27.01.2016 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

S blížícími se vánočními svátky lidé loni mysleli nejen na své blízké, ale i na potřebné. V posledních dvou měsících roku 2015 jim poslali nejvíce DMS. Společnost SAZKAmobil navíc zaznamenala 250% nárůst celkového počtu dárcovských zpráv za rok 2015 oproti předcházejícímu roku.

Štědrost lidí gradovala ke konci roku, nejvíce DMS odeslali v listopadu a prosinci

Dárcovské SMS jsou jednoduchým prostředkem, jak přispět malou částkou na dobrou věc. Lidé mohou přispívat na dlouhodobé projekty nebo prověřené neziskové organizace, ale například i při živelných pohromách nebo na pomoc ve válečných oblastech. Cena odeslané SMS je vždy 30 Kč, z toho příjemce obdrží 28,50 Kč. Poskytovatelem této služby je Asociace provozovatelů mobilních sítí a občanské sdružení Fórum dárců.

Nejméně DMS lidé poslali v únoru

„Zákazníci SAZKAmobilu v minulém roce odeslali o 250 % více dárcovských SMS než v roce 2014. Nejaktivnější byli v listopadu, kdy poslali o 186 % více DMS ve srovnání s celoročním průměrem. Druhým nejlepším měsícem byl prosinec, který převyšoval standard o 156 %,“ konstatuje Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu. Nejméně DMS naopak lidé psali v únoru, v březnu a v srpnu.

Nejoblíbenějšími projekty jsou Světluška, Paraple a Kapka naděje

Za celý uplynulý rok Češi poslali více než milión dárcovských SMS, na dobročinné účely tedy přispěli částkou přibližně 30 miliónů. „Dlouhodobě jsme byli spíš jednorázovými podporovateli, zatímco v posledním roce pozorujeme, že se tento trend postupně začíná měnit. Češi začínají podporovat charitativní aktivity spíše dlouhodobě, nebo se o tuto podporu aktivně zajímají,“ uvedla výkonná ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová.

Největší zájem je o podporu zdravotně postižených a dlouhodobě nemocných, desetinu příspěvků pak tvoří humanitární pomoc. Českým charitativním projektům velmi pomáhají benefiční koncerty přenášené v televizi, během kterých na účet dorazí nejvíce financí. Nejvíce DMS proto obsahovalo text SVETLUSKA (214 tisíc), na druhém místě se umístilo PARAPLE (184 tisíc) a na třetím nadace KAPKANADEJE (102 tisíc). Lidé však byli štědří i k obětem zemětřesení v Nepálu, kam poslali celkem přes 100 tisíc DMS.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Štědrost lidí gradovala ke konci roku, nejvíce DMS odeslali v listopadu a prosinci


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.