Přeposlat Nejspokojenější zákazníky má z virtuálních operátorů Tesco Mobile

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nejspokojenější zákazníky má z virtuálních operátorů Tesco Mobile

19.01.2016 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Společnost Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, zveřejnila aktuální výsledky výzkumu věnovaného spokojenosti zákazníků. Vyplynulo z něj, že zákazníci Tesco Mobile jsou spokojenější se svým mobilním operátorem než zákazníci ostatních virtuálních operátorů a že naprostá většina dotazovaných zákazníků Tesco Mobile by doporučila svého operátora i ostatním.

Nejspokojenější zákazníky má z virtuálních operátorů Tesco Mobile

„Hodnocení zákaznické spokojenosti Tesco Mobile se již několik let drží na stále stejně vysoké úrovni. Nesmírně nás těší výborný výsledek, kterého jsme v aktuálním výzkumu mezi virtuálními operátory dosáhli. Bereme jej jako odměnu za naši snahu být k zákazníkům fér a poskytovat jim takové podmínky, které co nejvíce odpovídají jejich požadavkům a potřebám,“ uvedla Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.

Tesco Mobile má oproti ostatním virtuálním operátorům výrazný náskok. Jeho index zákaznické spokojenosti (CSI) dosáhl 87,3 bodu, což je o čtyři body více než v případě nejlepšího výsledku mezi ostatními virtuálními operátory. Vysokého hodnocení dosáhlo Tesco Mobile také v případě loajality zákazníků. Index CLI činil 93,4 bodu a překročil tak jako u jediného z virtuálních operátorů devadesátibodovou hranici.

Výzkum, který v posledním čtvrtletí roku provedla agentura Ipsos, také zkoumal míru loajality zákazníků, tzv. NPS (Net Promoter Score). Ta nabývá hodnot mezi -100 a 100 včetně, přičemž čím vyšší hodnota, tím vyšší loajalita zákazníků. Tesco Mobile zde s hodnotou 74,2 předstihl své přímé konkurenty o několik desítek bodů.

Spokojenost a loajalita zákazníků je navíc dle výzkumu velmi podobná u obou typů tarifů, které zákazníci Tesco Mobile využívají – staršího již neprodávaného tarifu s dvojnásobným kreditem i aktuálního balíčku 4 výhod za 1 dobití. V rámci něj zákazníci získají nejen bezplatné volání a SMS ve vlastní síti a výhodné volání do sítí ostatních, ale i online hudbu zdarma a až 1000 Kč zpět na nákupy v prodejnách Tesco. Zákaznická spokojenost i loajalita jsou v obou případech vyšší než u dalších virtuálních operátorů.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nejspokojenější zákazníky má z virtuálních operátorů Tesco Mobile


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.