Přeposlat Eva Samková je tváří vůbec první TV reklamy značky Honor

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Eva Samková je tváří vůbec první TV reklamy značky Honor

11.01.2016 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 1 |

Značka mobilních telefonů Honor spouští svou první televizní kampaň v České republice. Ústřední postavou lokálního imageového spotu je olympijská vítězka a ambasadorka značky Eva Samková. Kampaň vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group.

Eva Samková je tváří vůbec první TV reklamy značky Honor

PRVNÍ REKLAMNÍ SPOT ZNAČKY HONOR V ČESKÉ REPUBLICE

Centrální postavou televizního spotu je snowboardcrossová hvězda Eva Samková, která je od září 2015 hlavní marketingovou tváří značky. Spot byl natáčen ve švýcarském Saas Fee v náročných podmínkách 3 500 m n. m. Je to zároveň první TV spot, ve kterém se Eva Samková objevuje. „Je to tak, jde o moji první reklamu. Dost dobře si to nedokážu představit, až se uvidím v televizi, ale výsledek se mi líbí, tak se snad bude líbit i ostatním,” dodává k tomu Samková.

Hlavní myšlenkou spotu je, že největší výzvou v životě je překonat především sám sebe, což dokážou jen ti odvážní. Reklama tak reflektuje hlavní claim značky Honor „For the Brave“.

Cílem nové kampaně je posílení povědomí o značce Honor a její pozice na trhu s mobilními telefony. Podpoří také jasné vyprofilování brandu jako značky pro mladou generaci „digital natives“.

Spot vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, ve spolupráci s produkční společností Pilotmedia. V televizi poběží od 11. ledna. Kampaň podpoří POS i online komunikace.

„Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi doposud velmi úspěšné kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone honor 7. Do této doby se těžiště kampaně nacházelo hlavně v online médiích a také OOH,“ říká k tomu Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.

SPOJENÍ SE SPORTOVNÍ CELEBRITOU SLAVÍ ÚSPĚCHY

Úspěch dosavadní kampaně odráží například počet unikátních návštěvníků na kampaňových webech www.honor7.cz a www.jizdasevou.cz, na které během první vlny zavítalo přes 400 tisíc unikátních návštěvníků. Na FB stránkách Honor CZ/SK narostl za dobu kampaně počet fanoušků o více než jedenáct tisíc uživatelů.

Kromě posílení povědomí o značce, takto vysoký zájem výrazně pomohl i k překonání prodejních cílů značky v roce 2015.

SAMKOVÁ SE VSÁZELA S FANOUŠKY

Velký ohlas v první fázi kampaně získala také sázka Evy Samkové s fanoušky Honoru na kampaňové microsite Jízda s Evou, kde se značka Honor ve spojení se Samkovou prezentovala poprvé. V ní mohli soutěžící tipovat, jak rychle snowboardistka zajede svou tréninkovou trať ve švýcarském Saas Fee. Poté, co se Samkové na trati nepodařilo dosáhnout času, ke kterému se zavázala, musela na pražském Václavském náměstí splnit výzvu od soutěžících a zahrát zde na ukulele.

V prosinci byly Samková a honor 7 k vidění také na CLV nosičích a POS materiálech, v rámci kampaně vznikl i první showroom značky Honor. Aktuální část kampaně doplní i online komunikace.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Eva Samková je tváří vůbec první TV reklamy značky Honor


počet příspěvků: 1

Sarka

26.01.2016 v 11:18

Reklama fajn, Samkové fandím, ale ta chyba na konci reklamy - trhá mi to uši pokaždé, když to slyším. Je to snad žena - překonává sebe samu a ne sebe sama.

Odpovědět

 

Inzeráty

9,481
inzerátů

11.5.2016 18:01

Prodám HUAWEI Honor 4C

02.4.2016 01:28

HONOR 7

17.3.2016 10:39

Honor 5x

05.2.2016 22:54

Honor 7 gold 64GB

02.11.2015 21:58

Honor 4X

18.1.2015 17:32

HTC EVO 3D

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.