Přeposlat Tři praktické tipy napoví, jak ušetřit za volání

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Tři praktické tipy napoví, jak ušetřit za volání

15.10.2015 | Tisková zpráva | Operátoři, tarify | Komentářů: 0 |

Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, přináší praktické tipy, jak ušetřit za mobilní služby.

Tři praktické tipy napoví, jak ušetřit za volání

Tip č. 1 – Zůstaňte nezávislí

Než se necháte zlákat výhodnou nabídkou neomezeného tarifu nebo volných minut, spočítejte si, kolik toho skutečně provoláte. Majitelé neomezených tarifů mají tendenci využívat telekomunikační služby více, než skutečně potřebují, jen aby co nejvíce vytěžili své volné minuty, které většinou i tak nevyčerpají. Přitom by jim často stačil levnější tarif. Nebojte se porovnat i nabídky předplacených karet. Jejich výhodou je maximální svoboda v tom kolik a za jaké služby daný měsíc utratíte, navíc není nutné vázat se operátorovi smlouvou a platit paušál i v případě, že SIM kartu nepoužíváte.

Tip č. 2 – Porovnávejte nabídky a zajímejte se o výhody i mimo volání

Občas je možné ušetřit i jinak, než jen volbou tarifu. Sledujte výhody, které jednotliví operátoři nabízí, i to je důležitý parametr při výběru nejvhodnější nabídky. Důležitá je pak především praktičnost daného bonusu, i sebelepší výhody, které nedokážete využít, jsou zbytečné. Tesco Mobile je jediný operátor na trhu, který vrací část dobitého kreditu zpět. Zákazníci mohou v závislosti na výši dobitého kreditu a typu dobití získat až 20 % kreditu zpět v podobě Tesco Clubcard bodů. Ty uplatní jako slevu na jakýkoli nákup v prodejnách Tesco, výhodu tak využije skutečně každý. Do konce října navíc Tesco Mobile naděluje 500 Clubcard bodů zdarma ke každé nově zakoupené SIM kartě.

Tip č. 3 – Zvolte si v rámci rodiny nebo skupiny stejného operátora

Ze statistiky společnosti Tesco Mobile vyplývá, že v rámci rodiny či skupiny přátel každý z účastníků provolá v průměru 70 minut za měsíc. V případě čtyřčlenné rodiny je to až 280 minut, které se při nevhodně zvoleném mobilním tarifu mohou nepříjemně odrazit v rodinném rozpočtu. Neváhejte tedy převést celou rodinu k jednomu operátorovi, který nabízí bezplatné volání ve vlastní síti. V případě Tesco Mobile nejen, že ve vlastní síti neplatíte za hovorné ani za SMS, ale navíc můžete své SIM karty spárovat s jedním ClubCard účtem a získat až 20 % provolaného kreditu zpět na nákupy v prodejnách Tesco.

„Řada lidí zbytečně utrácí za mobilní služby stovky korun měsíčně, ať už kvůli špatné volbě operátora, tarifu, nebo jen nevhodnými návyky. Přitom často stačí i drobná změna a účty za telefon už nemusí být pro rodinný rozpočet takovou zátěží,“ upozorňuje Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Tři praktické tipy napoví, jak ušetřit za volání


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.