Přeposlat Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+

11.07.2015 | Tisková zpráva | Operátoři, tarify | Komentářů: 0 |

Od 13. července poběží nová reklamní kampaň Vodafonu na neomezený rodinný tarif Red+. Spoty kreativně navazují na předešlé reklamy s Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet. Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující unikátní nabídku, která přináší neomezené volání, SMS a sdílená data pro čtyři členy rodiny za 1499 Kč.

Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+

„Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi,“ komentuje volbu kreativního konceptu Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace, a dodává: „Naším cílem bylo ukázat, že s jediným tarifem Red+ si mohou bezstarostně užívat rodiče i děti bez rozdílu.“

Režisérem nových spotů je opět Dan Růžička. Reklamní kampaň připravila agentura McCann Erickson Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.