Přeposlat V prosinci Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

V prosinci Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr

21.01.2015 | Tisková zpráva | Operátoři, tarify | Komentářů: 0 |

Při pohledu na statistiky společnosti SAZKAmobil týkající se dárcovských SMS za posledních 11 měsíců je patrné, že jen během prosince 2014 Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr. Prosinec bývá v tomto ohledu tradičně nejsilnějším měsícem především kvůli vánočním svátkům a s tím spojenou solidaritou.

V prosinci Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr

V prosinci loňského roku tedy zástupci společnosti SAZKAmobil zaznamenali 305% nárůst v počtu odeslaných DMS oproti druhému nejštědřejšímu měsíci listopadu. Naopak za uplynulý rok odeslali zákazníci SAZKAmobilu nejméně DMS během měsíce března (49 % měsíčního průměru) a května (53 %), což lze dávat do souvislosti s placením daní.

Procentuální podíl DMS ve vztahu k celoročnímu průměru (průměr = 100 %), přepočet na 1000 zákazníků

Až do července (122 %) následovala stoupající tendence s menším poklesem v dovolenkovém měsíci srpnu (71 %). „Přesto co do počtu odeslaných dárcovských SMS nejvýrazněji vyčnívá právě měsíc prosinec, kdy došlo k 396% nárůstu oproti celoročnímu průměru a 334% nárůstu oproti průměru v období září-listopad,“ konstatuje Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku V prosinci Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.