Přeposlat SAZKAmobil dohání konkurenci, napomohl tomu i jackpot, který padnul už potřetí

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

SAZKAmobil dohání konkurenci, napomohl tomu i jackpot, který padnul už potřetí

27.11.2014 | Tisková zpráva | Operátoři, tarify | Komentářů: 0 |

Za pouhých 9 měsíců od vstupu na trh se SAZKAmobil dostal mezi první 4 virtuální operátory v Česku. Díky kombinaci levného volání a loterie získal více než 100 000 zákazníků.

SAZKAmobil dohání konkurenci, napomohl tomu i jackpot, který padnul už potřetí

Padnul jackpot, výherce vsadil v Hradci Králové

V pondělí 17. listopadu 2014 padnul již potřetí v letošním roce jackpot v loterii SAZKAmobil Šance a šťastný vítěz si tentokrát odnáší 250 000 Kč. SAZKAmobil již celkem odměnil více než 37 000 zákazníků, kteří si vsadili při dobití nebo vsadili samostatně v této loterii.

Dobíjení na terminálech Sazky

SAZKAmobil využívá k prodeji, dobíjení i sázkám v loterii síť Sazky, která je zároveň jednou z největších maloobchodních sítí v Česku, a kterou pro dobíjení využívají i jiní operátoři. „Samozřejmě nás zajímá, jak si vede konkurence. Důležití jsou zejména aktivní zákazníci a ne celkové prodeje, které operátoři často uvádí. Ve skutečnosti se může jednat o desítky i stovky tisíc aktivních zákazníků méně, než operátor za sledované období deklaruje,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.

Jedním ze znaků aktivity zákazníka je dobíjení kreditu. „Jsme hrdí, že jsme se za pouhých 9 měsíců dostali mezi čtveřici největších virtuálních operátorů na českém trhu. V objemu peněz použitých na dobíjení jsme dosáhli podílu 40% v rámci této čtyřky a tento týden jsme dokonce obsadili v objemu peněz určených k dobíjení první příčku. Zákazníci SAZKAmobilu totiž v průměru dobíjí o 15 % více než u ostatních virtuálních operátorů, “ dodává Schmiedhammer.

Sladké Vánoce za 1 Kč

SAZKAmobil navíc připravil pro své stávající i nové zákazníky speciální překvapení. Od 1. listopadu 2014 do 31. ledna 2015 si mohou vybrat odměnu za dobití „Levné volání a SMS za 1 Kč“. Když si pak zákazník dobije alespoň 300 Kč, tak může celý měsíc volat a psát SMS za 1 Kč do všech sítí v rámci CŘ.

Více informací na www.sazkamobil.cz nebo na www.facebook.com/SAZKAmobil.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku SAZKAmobil dohání konkurenci, napomohl tomu i jackpot, který padnul už potřetí


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.